Kennismaken met de klant

Een kijkje achter de schermen nemen? Dat is voor ons ook belangrijk. Wij willen graag zien hoe het productieproces in elkaar steekt of we willen wat meer informatie hebben. Kennismaken met de klant, het bedrijf en de organisatie is van groot belang voor het eindresultaat. Kennismaken met de klant is het begin van het proces.

Een klant bezoeken is heel waardevol. Op dit moment is dat niet altijd mogelijk en daarom kun je ook telefonisch of digitaal veel regelen. Waar het mogelijk en nodig is gaan we op bezoek. Een bezoek geeft veel weer van de persoon, het bedrijf of de organisatie. We krijgen een sfeer en een indruk en kunnen goed afstemmen wat er van ons wordt verwacht. Door een kijkje te nemen en samen te sparren krijg je een betere indruk van de organisatie.

* foto is gemaakt voor de corona pandemie

Natuurlijk is het ook leuk om op bezoek te gaan, maar het gaat om de kennismaking. Zit je op één lijn? Wat is de bedoeling? Hoe ga je het vormgeven? Wat is het plan? Heb je alle informatie? Maar ook wat is precies het productieproces? We gaan in een normale tijd het liefst langs, omdat we dan in één keer zoveel mogelijk informatie kunnen achterhalen. Nu is dat een stuk lastiger met de corona maatregelen, maar ook daar vinden wij onze weg in.

* Foto is gemaakt voor de corona pandemie

We gaan niet gelijk aan de slag. We willen eerst een plan maken en dat doen we door eerst kennis te maken. Door een filmplan te bespreken of een interview te doen voor het maken van een film of een website krijg je een beter inhoudelijk product. Wij willen goed werk afleveren en door een goed gesprek te houden komen we zo samen verder. Het uitbreiden van je netwerk is belangrijk voor zowel ons als voor onze klanten. Voor ons is letterlijk een kijkje nemen achter de schermen heel waardevol voor het eindresultaat. Want op deze manier creëren we basis waardoor we verder komen.

Wil jij ook dat wij samen aan de slag gaan voor een nieuw product? Kijk dan hier wat wij voor jouw bedrijf of organisatie kunnen betekenen.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest