Lokaal bezig zijn kan ook online

Wil je een bericht in de krant? Een spotje op televisie? Een online advertentie of betaalde posts op social media? Een campagne kun je op verschillende manier insteken. En al deze verschillende manieren spreken weer een andere doelgroep aan. Je bedenkt eerst wie wil ik eigenlijk bereiken? En waar zitten deze mensen eigenlijk? Op basis daarvan kies je de manier waarop je de campagne gaat uitzetten. Wij kiezen deze keer voor online en lokaal.

Voor een nieuw initiatief van BereikEffect.nl: Koop Lokaal Walcheren hebben wij een video gemaakt. Wij vonden bij dit project een video het meest geschikte medium. In een korte, maar duidelijke video is het concept snel en eenvoudig uitgelegd. De video is gevuld met sfeerbeelden in combinatie met tekst. Deze korte video hebben we meegenomen in de online campagne.

Een reclame video kan snel worden gemaakt en hoeft zoals je ziet niet lang te zijn. In dertig seconden leggen wij in dit reclamespotje het concept uit en maken we de doelgroep enthousiast. Bekijk hier de leuke video. De video is geplaatst op de website en op de social mediakanalen van Koop Lokaal Walcheren. Bekijk de website van Koop lokaal Walcheren en kijk of jij ook jouw bijdrage kan leveren. Wil je dat wij ook voor jou een reclamespotje maken? Neem dan contact met ons op en wie weet is het volgende reclamefilmpje wel voor jouw bedrijf.

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest