Documentaire Stormvloed in De Schelphoek

Voor Stichting Schouwen Film verzorgde Origin Media de productie voor de film Stormvloed in De Schelphoek. Tijdens de watersnoodramp wordt de kleine Schouwse polder Schelphoek compleet weggevaagd en deze is ook nooit meer teruggekomen. Het is teruggegeven aan de zee. Mensen die overleefden konden er nooit meer terugkeren. Het is nu een natuurgebied. De film…

Last Post

Origin Media heeft voor Mind Blowing Adventures een trailer en een filmposter mogen creëren. Dit project gaat over een verhaal dat zich tijdens de Eerste Wereldoorlog heeft afgespeeld. Tijdens de voorstelling zorgt Origin Media voor geluid en regie, ook het decor zal een grote rol spelen. Credits Art department: Ad Petiet, Klaas van de Ketterij…

Aftermovie Kerkenbeurs Noord & Zuid 2018

Kerkenbeurs is de ideale vakbeurs voor kerkelijk beheerders en bestuurders, want daar heeft de bezoeker de perfecte gelegenheid om leveranciers te ontmoeten en te vergelijken. In 2018 organiseerde organisator Helderblauw BV twee beurzen, Kerkenbeurs Noord in Drachten en Kerkenbeurs Zuid in Breda. Beide beurzen werden goed bezocht. Bezoekers uit allerlei kerken, protestants, katholiek, gereformeerd en…

Nieuwe shortpromo voor de CHE

De Christelijke Hogeschool Ede is een hogeschool met een heldere christelijke identiteit én een hogeschool die hoge eisen stelt aan de kwaliteit van het onderwijs. Voor communicatie op verschillende evenementen en festivals produceerde Origin Media een korte reclamefilm voor de CHE. De video wordt onder andere gebruikt op de EO-Jongerendag en de pinksterconferentie Opwekking. De…

Hackathon 2018

Vorig jaar zijn HZ University of Applied Sciences en Zeeland Refinery begonnen met de ZR Hackathon. Ook dit jaar zijn er weer uitdagende challenges bedacht waar de HZ-studenten mee aan de slag moeten tijdens het event op 19/20 april 2018. De challenges komen zo uit de raffinaderij en hebben allemaal een raakvlak met onderwerpen waar jij…

Campagne ChristenUnie Middelburg verkiezingen 2018

Voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 heeft de ChristenUnie Middelburg het weer stevig aangepakt. Door onderscheidend te werk te gaan via de website en social media hopen ze een jonger stempubliek te bereiken. Lijsttrekker Willemien Treurniet: “Wij denken dat mensen stemmen op mensen die ze kennen en omdat de partij zichtbaar is. Onze campagne is dus persoonlijk…

Aftermovie VRZ brandweermarkt 2018

Ontmoeten en kennismaken, dat stond centraal op de in februari 2018 gehouden brandweermarkt. Voor één avond is de kazerne in Goes omgetoverd tot beursvloer. Alle ploegleiders en hun vervangers kunnen kennismaken met nieuwe ontwikkelingen, verschillende afdelingen van de VRZ bevragen en elkaar op een informele manier ontmoeten. Origin Media maakte een aftermovie van dit geslaagde…